تاریخ‌سازی فولاد مبارکه با رکورد تولید ۱۰ میلیون تن فولاد خام و تختال

محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه گفت: عبور از ۱۰ میلیون تن فولاد خام، ۱۰ روز مانده به پایان سال، با رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، در حالی رخ داد که حدود یک‌میلیون تن افت تولید ناشی از محدودیت‌های برق و گاز را که در سال جاری بیشتر از سال‌های قبل بود، پشت سر گذاشتیم و این امر محقق نشد، مگر با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم، استفاده از تجارب سال‌های قبل، ذخیره‌سازی به‌موقع مواد اولیه، انجام تعمیرات اساسی خطوط مختلف در زمان‌ اعمال محدودیت‌های انرژی و در نهایت افزایش بهره‌وری سرمایه‌های انسانی شرکت.

وی گفت: به‌موازات رشد کمی محصول، خوشبختانه در سال ۱۴۰۱ شاهد رشد ۱۲ درصدی تولید محصولات ویژه و تولید ۱۴ محصول جدید نیز هستیم.

وی ادامه داد:جهادگران شرکت فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان و مجتمع فولاد سبا، هم‌راستا با اهداف گروه، علی‌رغم همه محدودیت‌ها، توانستند تا شامگاه روز جمعه ۱۹ اسفندماه و ۱۰ روز مانده به پایان سال جاری، ۱۰ میلیون و ۱۶ هزار تن فولاد خام تولید کنند.

در ادامه ثبت رکورد جدید توسط گروه فولاد مبارکه، افتخاری دیگر در این مجموعه با وجود همه محدودیت‌ها و چالش‌ها، با اتخاذ تدابیر مدیریتی و همّت کارکنان، با رکورد سالانه تولید تختال نیز در فولاد مبارکه شکسته شد و برگ زرّین دیگری در دفتر افتخارات عرصه تولید و خودکفایی کشور به ثبت رسید.

به گزارش  چیلان ،همزمان با خجسته‌میلاد یگانه منجی عالم بشریّت، حضرت صاحب‌ الزمان (عج) و روزهای پایانی سال جاری، با وجود همه محدودیت‌ها و چالش‌ها، با اتخاذ تدابیر مدیریتی و همّت مضاعف کارکنان، رکورد سالانه تولید تختال در فولاد مبارکه شکسته شد و برگ زرّین دیگری در دفتر افتخارات عرصه تولید و خودکفایی کشور به ثبت رسید.

کارکنان  فولاد مبارکه، دوازده روز مانده به پایان سال، در روز چهارشنبه هفده اسفندماه ۱۴۰۱ با عبور از رکورد سالانه سال ۱۳۹۹(به‌میزان ۷ میلیون و ۳ هزار تن تختال)، رکورد جدیدی را به ثبت رساندند.

در یک کنفرانس ملی؛ فناوری‌های توسعه‌یافته معادن شناسایی و معرفی می‌شوند.

در یک کنفرانس ملی؛ فناوری‌های توسعه‌یافته معادن شناسایی و معرفی می‌شوند.

‌می‌متالز - «سومین کنفرانس ملی فناوری‌های معدنکاری ایران» با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. به گزارش می‌متالز، کنفرانس تکنولوژی در معدنکاری ۲۰۲۳، فرصت آشنایی و کسب اطلاع از جدیدترین فناوری‌ها و نوآوری‌ها در حوزه معدن و صنایع معدنی

تاریخ‌سازی فولاد مبارکه با رکورد تولید ۱۰ میلیون تن فولاد خام و تختال

تاریخ‌سازی فولاد مبارکه با رکورد تولید ۱۰ میلیون تن فولاد خام و تختال

اسفند ۲۱, ۱۴۰۱ اخبار روز معدن و صنایع معدنی محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه گفت: عبور از ۱۰ میلیون تن فولاد خام، ۱۰ روز مانده به پایان سال، با رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، در حالی رخ داد که حدود یک‌میلیون تن افت تولید

معرفی روش کراکینگ (خردایش) و انواع آن

معرفی روش کراکینگ (خردایش) و انواع آن

کراکینگ فرآیندی است که در صنایع پتروشیمی کاربرد داشته و برای نمک‌زدایی از بنزین سفید انجام می‌شود. این فرآیند از روش‌های اصلی در تبدیل نفت خام به سوخت‌های مفید مانند بنزین، گازوییل، سوخت جت و نفت سفید است. به تمامی واکنش‌های تجزیه هیدروکربن‌ها کراکینگ گفته می‌شود. در شکل ۱ نمونه‌ای

لیتیوم دروازه جهانی شدن/ فلز استراتژیک لیتیوم جز صنایع های‌تک چه کاربردی دارد؟

لیتیوم دروازه جهانی شدن/ فلز استراتژیک لیتیوم جز صنایع های‌تک چه کاربردی دارد؟

می‌متالز - با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده و با استفاده از متخصصان و سرمایه‌گذاران متعهد می‌توان از لیتیوم به عنوان یک فلز استراتژیک و خاص در راستای جهانی شدن صنعت ایران بهره برد. به گزارش می‌متالز، هفته گذشته مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صمت و معاون امور معادن سازمان

سبد خرید