طبق اعلام شرکت توسعه صادرات و واردات کشور چین در ۱۳۶امین نمایشگاه کنتن فیر امسال ۱۳۰ هزار نفر از ۲۱۱ کشور شرکت داشته اند که نسبت به سال گذشته ۴.۶٪ رشد داشته است. مخاطبان خاورمیانهای با ۴۴٪ رشد نسبت به سال قبل به طرز چشمگیری توسعه تجارت چین در خاورمیانه و جایگزین شدن آن با اروپا و آمریکا را نشان میدهند. خریداران عضو بریکس جمعا ۳۰ هزار نفر بوده اند که ۵.۵٪ نسبت به سال قبل رشد داشته اند. خریداران عضور کمربند راه ابریشم (BRI) بالغ بر ۹۰ هزار نفر بوده اند که نشاندهنده تمرکز چین بر کشورهای راهبردی تجاری خود است.
در این نمایشگاه ۱۱ هزار غرفه نمایشگاهی بیش از ۸۰۰ هزار محصول خود را به نمایش گذاردند.
نمایشگاه کنتن فیر سه گام کلی دارد که گزارش حاضر مربوط به گام اول آن یعنی شرکت های صنعتی است. در گام های بعدی شرکت های ارایه دهنده محصولات شخصی و خانگی حضور خواهند داشت.
شرکت زادبوم کانی نو با هدف شناسایی بهتر بازار چین چه در حضور صادرات فناوری و چه در حوزه واردات کالاهای فناور در این نمایشگاه شرکت داشت.